bedemandstjenesten Bedemand, Hellerup, Gentofte og Amager

Akuthjælp ved dødsfald

Alle dage - weekend og aften
Ring 51 52 48 47

Handelsbetingelser Bedemandstjenesten ApS

Vilkår for køb af begravelse eller bestilling af bedemand hos Bedemandstjenesten ApS

Bestilling af bedemand sker ved enten at kontakte Bedemandstjenesten på telefonnummer +45 5152 4847 eller skrive til kontakt@bedemandstjenesten.dk

Vi har kyndigt personale som sidder klar til at hjælpe med alle aspekter i forhold til at få arrangeret den helt rigtige begravelse eller bisættelse.

Hvis du har betalt for din vare via bankoverførsel, er du som køber ikke omfattet af Indsigelsesordningen. Derfor anbefaler vi, at du – så vidt muligt – altid betaler med kreditkort, når du handler på nettet.

Fortrydelsesretten frafalder, hvis en tjenesteydelse fra vores side er leveret. Dette f.eks. en rustvognskørsel, hvor fortrydelsesretten frafalder fra leveringstidspunktet – eller f.eks. en kiste, hvor værdiforringelsen ligeledes kan være 100%, efter produktet er taget i brug.

Den, der anmelder dødsfaldet, hæfter for betaling. Dette er den person, der anmelder dødsfaldet og med MitID underskriver for papirarbejdet samt aftalte begravelsesservices, dette er den person som hæfter for betalingen, af de bestilte begravelsesservices – og ikke den person, som bestiller.

Persondatapolitik

Vindsamler dine personlige data i form af navn, adresse, telefonnummer, e mailadresse og cpr.nr. af hensyn til vores bistand og til brug for fakturering samt til brug for relevante myndigheder som kirkekontor, krematorium, Udbetaling Danmark, stenhugger m.m.

Vi behandler dine oplysninger fortroligt og i henhold til Persondataloven og gemmer oplysninger i 5 år af hensyn til vores bogholderi. Oplysninger, der ikke længere har relevans for sagen, vil blive slettet.

Du kan kontakte selskabets dataansvarlige personale, hvis du vil have indsigt i, hvilke oplysninger, vi har registreret om dig, eller hvis du har indsigelser mod registreringen. Eventuelle klager skal rettes til Datatilsynet.

Dine personoplysningerne videregives ikke til tredjemand uden dit klare samtykke. Et afgivet samtykke kan altid tilbagekaldes. Vi indsamler ikke oplysninger om dig gennem andre medier, sociale netværk o. lign. eller samkører vores registre med andre registre.

Vi opbevarer dine oplysninger sikkert og fortroligt. Vi sørger for at uvedkommende ikke har adgang til disses data.

Vi opdaterer oplysningerne om persondata, hvis lovgivningen eller udviklingen inden for elektronisk databehandling påkræver dette.

Priser

Alle priser hos Bedemandstjenesten ApS, er angivet i danske kroner og er inklusive 25 % moms på momspligtige poster. Transportomkostninger oplyses inden køb, der kan dog forekomme efterfakturering på kørsel, hvis Kilometer afstanden overstiger den inkluderet distance, der er inkluderet i vores priser. Alle de oplyste priser hos Bedemandstjenesten ApS, er dagspriser og kan i særlige tilfælde ændres, Priserne kan efter betalingen ved fremsendt faktura, ikke ændres eller forhøjes.

Dine forpligtelser

Det er dit ansvar at give besked, hvis der sker ændringer i personlige eller civile forhold, eller hvis der på anden vis opstår situationer, der forhindrer en gennemførelse af en afgivet bestilling.

Eventuelle meromkostninger ved ændringer er for din – eller boets egen regning.

For at opnå rabat via indkøbsforeninger skal man gøre opmærksom på sit medlemskab inden betaling.

Det vil ikke være muligt efterfølgende at gøre krav på en procentvis rabat, hvis relevante medlemskort ikke er benyttet eller der er købt på kredit.

Accept af handelsbetingelser

Du skal være fyldt 18 år, være myndig og kunne acceptere disse handelsbetingelser for at kunne bestille vores begravelsesservice. Kan du ikke acceptere disse vilkår, kan du ikke benytte vores begravelsesservice.

Du opfordres til at udskrive og læse betingelserne grundigt igennem og gøre dig bekendt med forpligtelser og rettigheder, inden du køber vores produkter eller serviceydelser.

Ved brug af denne hjemmeside bliver du bedt om aktivt at acceptere vores handelsbetingelser, og du modtager efterfølgende en kvittering herfor pr. e-mail.

Hvis der er et ønske om efterforsendelse af kvitteringen/ordrebekræftelse, kan der rettes henvendelse til os på kontakt@bedemandstjenesten.dk, for at får disse fremsendt efterfølgende.

Bedemandstjenesten ApS bedemænd er godkendt til opslag i CPR-registret og håndtering af følsomme oplysninger.

Ændring af ordre

Evt. ændring af ordrer eller andre indgået aftaler, kan ske ved at kontakte Bedemandstjenesten ApS på kontakt@bedemandstjenesten.dk eller ringe direkte til os på +45 5152 4847.

Bedemandstjenesten ApS, vil under normale omstændigheder acceptere ændringer, men hvis en ordre/eller anden indgået aftal, er meget fremskreden, eller ydelsen allerede er udført eller igangsat.

Et evt. specielprodukt er blevet igangsat eller er færdig produceret, vil en ændring kun kunne gennemføres som et nyt køb.

Hvis du fortryder aftalen, vil du få dine penge tilbage for de produkter og tjenesteydelser, som endnu ikke er leveret eller sat i produktion.

Vi tilbagefører pengene på samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Reklamationsret

Ved køb hos Bedemandstjenesten ApS har du en lovmæssig reklamationsret på alle produkter og serviceydelser. Det er en forudsætning, at den reklamerede mangel var til stede, da du modtog produktet eller ydelsen. Du skal reklamere inden for rimelig tid, efter du har konstateret manglen. Du kan kræve, at vi afhjælper manglen eller leverer et nyt produkt eller serviceydelse, såfremt der er forudsætninger herfor. Reklamationen skal være berettiget, og omleveringer eller afhjælpninger må ikke medføre uforholdsmæssige omkostninger for os. Reklamationer skal ske til Bedemandstjenesten ApS på kontakt@bedemandstjenesten.dk

Levering

Serviceydelser udføres hurtigst muligt og efter ordre og aftale. Bedemandstjenesten ApS, leverer på hele Sjælland, Lolland, Falster og Fyn med enkelte undtagelser. Enkelte leveringer kan medføre ekstra omkostninger, dette vil blive oplyste inden opgaven udføres.

Fortrydelsesret

Din bestilling af akut assistance igangsættes straks efter købs- eller bestillingstidspunktet. Derfor er der ingen fortrydelsesret for denne type køb.

Øvrige bestillinger eller køb er omfattet af 14 dages fortrydelsesret. Fortrydelsesretten løber fra den dato, hvor aftalen er indgået. Hvis købet indeholder en individuelt fremstillet/tilpasset ydelse, tilbydes der kun fortrydelsesret indtil udførelsen er påbegyndt.

Ophavsret

Denne hjemmesides indhold er ejet og drevet af Bedemandstjenesten ApS – en virksomhed, der er underlagt dansk lovgivning, og som har sit hovedkontor i Hellerup 2900, Danmark.

Denne hjemmeside drives for Bedemandstjenesten ApS, der har ophavsret til alt indhold på hjemmesiden.

Brugen af materialer

Du må ikke kopiere, reproducere, transmittere eller på anden vis distribuere indholdet af denne hjemmeside til offentlig eller kommercielt brug uden forudgående tilladelse fra Bedemandstjenesten ApS

Accept af handelsbetingelser

Ved accept af disse handelsbetingelser accepterer du samtidig, at Bedemandstjenesten ApS, må tage kontakt til dig via e-mail, sms og telefon, i det omfang det er nødvendigt for at kunne servicere dig optimalt i forhold til din forespørgsel, forudbestilling eller anden indgåede akut begravelsesforretning.

Generel betingelser

Bedemandstjenesten ApS fjerner alle genstande af metal fra afdøde, såfremt det kan udøve skade på en kremeringsovn.

Bedemandstjenesten ApS, fjerner som udgangspunkt alle smykker, uren eller andre metalgenstande fra afdøde og udleverer dem til pårørende.

Hvis afdøde befinder sig på hospitalet og har genstande af værdi på sig som fx smykker, er det kapellets tilknyttede personales opgave og ansvar at sikre alle pågældende genstande. De sikrede genstande kan udleveres mod forevisning af skifteretsattest ved henvendelse i hospitalets reception.

Bedemandstjenesten ApS påtager sig ikke ansvaret for evt. mistede ejendele.

Læs venligst disse handelsbetingelser grundigt igennem.

Bedemandstjenesten

Hovedkontor
Vejlandsalle 2
(på hjørnet af Amagerbrogade og Vejlandsalle)
2300 Kbh. S
Tel.: +45 51 52 48 47 (døgnvagt)Mail: kontakt@bedemandstjenesten.dk

Bedemandstjenesten

Hellerup
Gersonsvej 55, kl. tv.
2900 Hellerup
CVR: 44214008

Tel.: +45 51 52 48 47 (døgnvagt)Mail: kontakt@bedemandstjenesten.dk

Akut hjælp ved dødsfald

+45 51 52 48 47
Alle dage - weekend og aften
HandelsbetingelserCookie- og Privatlivspolitik
Copyright © Bedemandstjenesten 2024